zondag 25 oktober 2015

SKINNY SINNER: The secret of Banana-icecream #healtynibbling #softiceforbreakfast #bananaqueen #morningglory


Gezond ontbijten hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Wat je nodig hebt is... een diepvriezer en héél veel bananen.
Vandaag wil ik graag met jullie even stil staan bij -wat voor mij althans- net dat beetje spectaculairder is om uit bed te komen dan overnight-oats -which is nice-. Het is... bananenijs! Deze week staat het élke ochtend voor mijn neus te stralen. Wat ik daarvoor deed was 55 bananen inslaan, in schijfjes snijden en vervolgens in m'n diepvriezer stoppen.
Geloof me, zelfs mijn medebewoners kijken nu al uit naar hun icecream-for-breakfast

Laat je niet verleiden om plantaardige melk toe te voegen aan je blended-bananas. Wil je een echt smeuïg geheel, stop er dan gewoon een rijpe verse banaan bij



De basis is super simpel. Pureer -met stevig blend-materiaal- je bananen in een minuutje -stevig mix-werk!- tot softijs. Wil je wat gek doen? Voeg dat volgende zaken toe... Of... Wees creatief! 



  • 1 handje vol verse frambozen MIXED WITH 3 bevroren bananen TOPPED WITH schijfjes banaan en kokosrasp
  • 3 bevroren bananen MIXED WITH merg van 1 vanillestokje TOPPED WITH  schijfjes aardbei en kokosrasp
  • 3 bevroren bananen MIXED WITH kokosbloesemsuiker en boekweitgraan voor een bite
  • 2 bevroren bananen MIXED WITH 2 handjes vol bevroren blauwe bessen TOPPED WITH  schijfjes banaan
  • 3 bevroren bananen MIXED WITH 2el açai-poeder TOPPED WITH schijfjes banaan & aardbei
  • 3 bevroren bananen MIXED WITH soaked Medjoul-dadels TOPPED WITH aardbeien
  • 3 bevroren bananen MIXED WITH kaneelpoeder TOPPED WITH schijfjes banaan en aardbeien
  • 3 bevroren bananen MIXED WITH raw-cacaopoeder, TOPPED WITH stukjes LOVE SHOCK-chocolade & bananenschijfjes 


Enjoy Breakfast lovies! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten