donderdag 17 september 2015

POWER BREAKFAST: warme banaantjes met kokosmelk, kaneel en noten!


Er zijn zo van die dagen waarop je denkt: waarom ben ik niet in mijn bed gebleven?
Ik kan je zeggen, voor mij was vandaag zo eentje! Het begon al met een vreselijke jeuk in mijn gips toen ik opstond. Om daarna te ontdekken dat mijn razende vrouwelijke hormonen voor enkele leuke puistjes op mijn gezicht hadden gezorgd. Die bad hair day tel ik dan al niet mee, want dat heb nu eerlijk gezegd wel meer -coupe 'alles-plakt-plat tegen mijn hoofd'-!

Maar het hoogtepunt moest toen nog komen hoor.....Daar stond ik dan, helemaal alleen op het werk , met een toilet die besloot regenwater te spuwen -zucht-! Dan maar snel handdoeken zoeken, oh ja, die zitten allemaal in de wasmachine.
Dus heb ik, al pikkelend op één been zodat mijn gips niet nat werd, 2 uur water staan buiten trekken.

Maar was er dan niets positief aan deze dag? Oh jawel, zeker wel, mijn ontbijt!
Dit ontbijtje is super simpel maar ook wel superdeluxe en of course yummy yummy. Het is het ideale ontbijt voor de kouder wordende dagen, om je helemaal te verwarmen.

Wat heb je nodig?
1 hele grote portie of 2 porties

  • 2 bananen
  • 3 eetlepels kokosrasp
  • 1 eetlepel kaneel of koekkruiden
  • 1/2 blikje kokosmelk
  • Noten, ik vind pecannoten perfect bij kaneel gaan!

How to?

  • Snij de banaan in plakjes
  • Doe al je ingrediënten in een kookpotje en verwarm.
  • Goedemorgen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten