vrijdag 25 september 2015

FOODSPIRATION for foodies #2!

Hier weer wat leuke foto's die ik gewoon moest delen met jullie! Hebben jullie ook een leuke foodfoto? Deel deze dan zeker op onze facebookpagina of gebruik op Instagram de hashtag #handsoffmyfood.




Ik was uitgenodigd om te blijven eten, bij niet-veggies. En ja hoor, er was zeker rekening gehouden met mij! Deze  tomaatjes à la mevrouw Naessens waren heerlijk en ga ik zeker zelf nog eens maken.




De laatste tijd ben ik vaak weg geweest, op opleiding voor het werk. Hier hoorden ze het in Keulen donderen als ik naar vegetarisch eten vroeg. dit waren dus enkele dagen vol salades voor mij!




Home made gnocci van zoete aardappel. Als jullie graag het receptje hebben, let me know!




één van mijn favoriete restaurantjes heeft hun veggie-kaart uitgebreid. Oke, het is niet allemaal super gezond, maar af en toe eens cheaten hoort erbij. Allen naar New Mexico in Leuven ;)

Een lekker herfstdrankje met dadels, cacao en kaneel!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten