woensdag 5 augustus 2015

FOODSPIRATION for foodies #2 en de afwas!

Vorige week gebeurde het, het ergste dat een foodie kan overkomen: de vaatwasmachine begaf het!
 's Morgens trapte ik in een mega grote plas water in mijn keuken.
Ik sta super graag in de keuken, ga met plezier aan tafel, maar een afwasberg kan echt mijn humeur onder nul brengen. Volgens mijn mister foodie heb ik zelfs een afwasgezicht, dat vanzelfsprekend geen vrolijkheid uitstraalt.

Een week lang heb ik elke avond dat gezicht weer moeten boven halen. Maar nu wonder boven wonder, is er iemand mijn vaatwasmachine aan het herstellen, halleluja!


Hierdoor heb ik vandaag geen culinaire uitspattingen kunnen doen en heb ik dus geen nieuw receptje voor jullie. Maar ik heb wel nog wat foto's op wat foodspiration op te doen.

Eerst allemaal vingers kruisen dat mijn vaatwasmachine straks gemaakt is!

 
Lunch: quinoa, gebakken zoete aardappel, spinazie, en avocado. Hierna heb ik er een lente uitje, sojasaus en wat sesamolie onder gedaan. Zo een lekkere en voedzame lunch die snel klaar is en je kan meenemen!

 
Oh dit was zo een succes! Een broccolitaart met een korst van havermout. Helaas ben ik vergeten te noteren wat en hoeveel ik er heb in gedaan.

 
Stamppot met sojaboontjes en veldsla. Dit was een receptjekaartje van AH maar met mijn eigen twist.

 
Ik had s'avonds eitjes gekookt en gevraagd aan mijn misterfoodie om ze in de koelkast te leggen. Zo vond ik ze terug!


Rauw vegan koekjesdeeg uitgeprobeerd om zo uit te lepelen. Aan dit receptje moet ik nog wat sleutelen voor jullie het krijgen.
 
 

 
Nieuwe glazen juice jar, met deksel, love it!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten