zaterdag 20 september 2014

SATURDAY SMOOTHIE: Carrot-Ginger

Af en toe zet ik me neer aan tafel, stal wat kommetjes voor me uit en snij ik fruit in piepkleine-net-groot-genoeg-voor-de-blender stukjes. Ik gooi ze allemaal in het onderste vriesvak in 'hand'-porties. 
Vandaag was het dé dag van de mango. Hij mocht zichzelf bewijzen als extra smaakje in deze super heerlijke carrot - ginger - smoothie. Persoonlijk een van mijn favo's na een heerlijke run


Tip! Is dit je ontbijt? Kieper er 40g havermout in om er een verzadigende healty maaltijd van te maken! 

Ingrediënten: 
  • 2 wortels 
  • een handvol diepgevroren mango
  • 2-3cm gember 
  • wat water om de boel vloeibaarder te maken 
  • 2 sinaasappels
How to: 
  • Pers de sinaasappels 
  • Giet in de blender. 
  • Blend de wortels samen met de mango (in aparte stukjes gaat het handiger), de gember en de sinaasappel. 
  • Voeg water toe naar eigen behoefte. 
  • Ontbijtje? Kieper er wat havermout bij. Jammie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten